ŠKODA 110R-120R BÍLÁ. 1997-1999
Původně 110R avšak motor nějaký přechůdce pěkně dojebal, bývalému majiteli nakecali, jako, že, "ostřená vačka, spousty vylepšení a kdesi cosi". Prostě motor dojebaný a časem nepožitelný. To samé bylo s převodovkou, tam byl horší problém, že nešlo řádně řadit rychlosti a stále někde dřela. Dojebaná stejně jako motor. Jenom kecy chytráků co opíjejí rohlíkem. Zakoupil jsem motor, s převodovkou a poloosami ze starší 120L. Kompletně jsme to přehodili. Záhy ze 110R byla 120R. Převodovka jako nová, motor po generálce se sníženou hlavou ze škody 105L. Komprese byla uchvatná. Auto jezdilo svižně a krásně. To byla tehdejší výhoda všech Škodovek. Šlo to mezi sebou přehazovat a všechno sedělo. Auto jsem si pořídil v roce 1997. Bohužel jsem tehdy neměl moc prostředků abych ji celkově dal dohromady a krom toho, jsem potřeboval vůz ke každodennímu použití. Vydržela mi do roku 1999 kdy jsem ji vyměnil za Favorita 136 GLXi.Jak známo plechařina Erek byla bohužel jedna z nejhorších, velmi často všechno hnilo a nevydrželo. V roce 1999 šla na protiúčet. Plechařina i po výměně dílů pořád hnila a rez nešla zastavit. Škoda už byla z 99% všelijak převařená zaplácaná tmely a sotva držela pohromadě. Mít ji dnes a nemuset platit ručení, už by generálka vypadala úplně jinak a byl by z ní velký bourák. Erko bylo jediné, nejkrásnější auto Škodovky.
FOTKY ERKA Z VIDEÍ
FOTKY Z OPRAV ERKA